Pirkti prekes „garbanota“ internetinėje parduotuvėlėje yra visai paprasta! 🙂

Jei tikrai apsisprendėte įsigyti „garbanota“ prekę, Jums reikės žengti kelis lengvus žingsnius:

  1. Išsirinkti jums patinkančią prekę.
  2. Pasirinkti dydį, spalvą,
  3. Patvirtinti savo užsakymą.
  4. Pasirinkti apmokėjimo būdą:

Pavedimu – gavę Jūsų užsakymą, nedelsiant išsiųsime Jums sąskaitą faktūrą. Gavę apmokėjimą,  jei prekė sandėlyje, užsakymą išsiųsime per kelias darbo dienas. Jei reikia gaminti, užsakymas bus įvykdytas per 5-21 darbo dieną.

Paypal – atsiskaitymai yra vykdomi per tarptautinę PayPal sistemą, į kurią būsite nukreiptas tiesiogiai.

Paysera – atsiskaitymai yra vykdomi per tarptautinę Paysera sistemą, naudodamiesi šiuo būdu galite atlikti apmokėjimą tiesiogiai iš savo banko sąskaitos, tam nebūtina būti Paysera klientu ir turėti Paysera sąskaitą.

  1. Atlikti apmokėjimą.
  2. Gauti savo prekę (-es)

 
Kaip pirkti:
 
„garbanota“ internetinėje svetainėje radę Jums patinkančią prekę, pasirinkite reikiamą dydį, spalvą ir norimą pirkti kiekį bei spauskite „Į krepšelį“.
 
Prieš pirkdami bet kokią prekę, atkreipkite dėmesį į šalia pateiktą aprašymą – matmenis, kam skirta prekė, kokie dažai, kokios spalvos ir t.t.
 
Jei reikia daugiau informacijos, būtinai rašykite dovile@garbanota.lt arba skambinkite mums tel. 8 6582 6535
 
Jei jau išsirinkote viską, ką norėjote, keliaujate į „Peržiūrėti krepšelį“. Jei nusprendėte, kad kažkurios prekės pirkti nenorite, galite ją pašalinti, paspaudę „Pašalinti“.
 
Jei viskas gerai, spaudžiate „Tęsti atsiskaitymą“.
 
Paspaudę „Tęsti atsiskaitymą“ keliaujate į „Apmokėjimo“ puslapį. Čia išsirinksite, kaip norėsite apmokėti už prekes: Paysera, pavedimu ar PayPal. Taip pat reikia pasirinkti pristatymo būdą bei nurodyti reikalingus rekvizitus.
 
SVARBU: Šiame žingsnyje Pastabų laukelyje nurodykite papildomai reikalingą informaciją, pvz., pėdų dydžius ir pan.
 
Jei mokėjote per PayPal, mes tuojau pat pakuojame prekes ir siunčiame Jums per OMNIVA paštomatą arba Lietuvos paštu, priklausomai kurioje pasaulio vietoje esate įsikūrę. Jei pasirinkote apmokėjimo būdą pavedimu, gavę Jūsų užsakymą, išsiunčiame Jums el. paštu sąskaitą faktūrą, o prekes išsiunčiame, kai gauname jūsų apmokėjimą.
 
Pristatymas:
 
Prekes pristatome bendradarbiaudami su patikima OMNIVA komanda ir Lietuvos paštu.
Prekių siuntimo Lietuvoje išlaidos automatiškai įrašomos į sąskaitą
 
Pristatymas Lietuvoje:
Pristatome su OMNIVA
Į Kuršių Neriją pristatymas gali užtrukti ilgiau – siunčiant Lietuvos paštu
 
Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 11,6 € su OMNIVA arba įprastai, siunčiant Lietuvos paštu. Pasirinkus prekių pristatymą į Kuršių Neriją, Jūsų nurodytu el. pašto adresu pateiksime papildomą sąskaitą už siuntimo išlaidas. Jei per 30 dienų neapmokėsite šios sąskaitos, Jūsų užsakymas bus atšauktas ir grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus. 
 
Pristatymas Europos šalyse kainuoja 8 €. Pasirinkus prekių pristatymą į kitas šalis, pristatymo kaina nėra įtraukiama į užsakymo sumą. Kad galėtume pasiūlyti optimalų variantą, įvertinsime siuntinio matmenis bei svorį ir Jūsų nurodytu el. pašto adresu pateiksime papildomą sąskaitą už siuntimo išlaidas. Jei per 30 dienų neapmokėsite šios sąskaitos, Jūsų užsakymas bus atšauktas ir grąžinsime Jūsų sumokėtus pinigus.

Pristatymo terminas: jei prekė sandėlyje, užsakymą išsiųsime per kelias darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Jei reikia gaminti, užsakymas bus įvykdytas per 5-21 darbo dienų
Pristatymo terminas priklauso nuo regiono.
 
Visus užsakymus saugome 30 kalendorinių dienų.
 
Jei reikia pasaugoti ilgiau būtinai rašykite dovile@garbanota.lt arba skambinkite 864675420, priešingu atveju, su Jumis susisieksime patys.
 
Grąžinimas:
 
Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 30 kalendorinių dienų. Tokiu atveju, prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, tokia kokią gavote. Siunčiant ją mums – nurodykite užsakymo numerį ir parašykite, kodėl prekę norite grąžinti, kad žinotume, kur reikia patobulėti. Grąžinamos prekės/prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
 
Prekės atsisakyti galite net ir tada, jei užsakymas dar net nėra suruoštas. Tokiu atveju rašykite dovile@garbanota.lt arba skambinkite 864675420
 
Mes užsakymą atšauksime ir grąžinsime pinigus, jei jau spėjote apmokėti.
 
Jeigu gavote nekokybišką ar pristatymo metu pažeistą prekę, kreipkitės į garbanota ir mes padėsime surasti Jums tinkamiausią sprendimą. Jūs nuspręsite ar prekę reiktų pataisyti, pakeisti prekę tokia pačia kokybiška preke, pakeisti kita preke ar grąžinti pinigėlius.
 
Grąžinimas per paštomatus:
Dovilė Aleksonė
Tel: 864675420
DPD, Raudondvaris, IKI, Kauno r.

Omniva Raudondvario IKI, Kauno r.

LP Expres Raudondvario IKI, Kauno r.

Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 14 dienų, nuo to momento, kai informuosite mus apie grąžinamą prekę.
Gavę Jums netikusią prekę/prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į sąskaitą, iš kurios apmokėjote arba į Jūsų nurodytą sąskaitą, jei mokėjote grynaisiais kurjeriui.
Jeigu kyla neaiškumų dėl įsigytos prekės grąžinimo, daugiau informacijos galite rasti adresu http://www.vartotojucentras.lt/straipsnis_ist.php?ist=25.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Rinkodaros pranešimai

Jums sutikus su taisyklėmis, el. paštu, SMS žinutėmis Jums siųsime rinkodaros pranešimus, kad sužinotumėte mūsų naujienas ir galėtumėte susipažinti su mūsų produktais ir juos rasti.

Jūs galite bet kuriuo metu atsisakyti rinkodaros pranešimų, siunčiamų iš garbanota.lt

Tai galite padaryti:

  • bet kuriame el. laiške spustelėję rinkodaros pranešimų prenumeratos atšaukimo nuorodą;
  • susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo centru.

Garantija.
Mes taip pat įsipareigojame be papildomo mokesčio Jums atlyginti sumokėtą sumą ar pakeisti, pataisyti prekes per 2 metus nuo prekės įsigijimo, jei jos neatitinka kokybės reikalavimų t. y. prekės defektas atsirado ne dėl pirkėjo kaltės, ne dėl nusidėvėjimo ar ne dėl netinkamos priežiūros.

Jei turite daugiau klausimų bei pageidavimų, būtinai rašykite dovile@garbanota.lt arba skambinkite 8 6582 6535.

Jeigu prekei nenustatytas kokybės garantijos terminas, vartotojas reikalavimus dėl prekės trūkumų gali pareikšti ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos.
 
Su linkėjimais
garbanota